ALONE

Sitter på jobbet igen, ett under att jag orkade vakna så tidigt i morse. Hade aldrig gått om inte Malin sovit hos mig och satt sin väckarklocka på snooze i typ en timma med en minuts mellanrum. Blev lite mycket för henne igår. En del för mig också, men inte jämförbart med min lilla snövit.

Kicki kom bort till haltas med igår. Tog bara en kaffe, men var trevligt sällskap. Skönt ändå att träffa honom igen, ska trots allt bli nya grannar igen inom kort. :) Inte lika "bästis-grannar" dock; bodde dörr i dörr förut, nu ska det bli fyra våningar ifrån varandra.




Gick inte så jättebra med dieten igår tyvärr; allt funkade bra tills jag tog mitt tredje eller fjärde glas vin. Helt plötsligt blev jag väldigt sugen på pommes - och eftersom det satt en trevlig herre bredvid som snällt nog beställde in en tallrik till oss så blev det lite oförskämt att tacka nej. Därefter kände jag att jag likväl kunde börja dieten idag istället - så bartendern (Farshid) fick bjuda på glass också. After eight -glass också, den godaste någonsin. :)  Ska dock börja idag tror jag.

Hittade min check från skatteåterbäringen på 1,345 idag med, så kommer äntligen att ha lite pengar. Ska gå ut ikväll med Henrik och Sebastian så det var behövligt. Lär bli sushi till lunch också, så det var en väldig tur att jag hittade den.



E.M.D. - ALONE
Is anybody out there, willing to listen?
I'm kind of worried about the world we live in.
It's time to stand up, but everybody is sitting.

Mothers are crying all night long,
waiting for their kids to come home.
Can anybody see that something is wrong?

The earth we're living on today,
is never ever gonna be the same -
if we dont wake up and make a change.

Tell me, am I all alone?
Am I all alone?

Kommentarer
Postat av: =(

Lämnar du mig själv?

2008-09-12 @ 17:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0