TRÖTT OCH SEG

Är riktigt förkyld nu. Och så har jag planerat filmkväll och allt ikväll. Får se hur det blir med den saken, funkar nog inte om jag känner mig så här.

Är fast här i Kungsbacka. Känns inte så jättekul faktiskt; har inga pengar på mig och det kostar 60 spänn att åka in till Göetborg. Fritidskortet börjar gälla vid fem. Vill bara hem nu, till mina fina katter. Inte kul att sitta själv hos Malin - hon är i skolan och hennes familj är borta. 

Malins lillebror väckte mig i morse (typ vid tolv) och sa att det var någon i huset som smög runt. Han såg så söt och oskyldig ut, och bad mig att gå upp och titta efter. Sedan tog han med sig en innebandyklubba och bad mig gå upp först (snacka om att inte vara en gentleman). Först blev jag rätt chockad när jag såg en svartklädd kille stå med en innebandyklubba där uppe - sedan fattade jag att dom drev med mig. Sjukt kul ändå, att folk fortfarande har humor och kan driva med varandra även med sådana man inte känner. Sötnos.



Har bestämt mig för att gå ner i vikt nu. Ska kolla hur mycket jag väger när jag kommer hem och sen ska jag verkligen sätta ett mål. Har varit alldeles för onyttig det senaste.




MAGNUS UGGLA - DUMMA FLICKOR
Jag vet en man som strider,
för att alltid va till lags.
han är schysst, han ställer upp, han passar tider,
kräver aldrig nåt tillbaks.
Han är nog den perfekta drömmen,
en fru kan önska sej
heller saknas ej berömmen,
men däremot en tjej.

Dumma flickor, dom söker en elak rebell,
inte någon som är snäll.
En som bråkar och dricker, går ut varje kväll,
och gör livet till ett hell.
Så att han inte är nån rambo,
och därför saknar sambo,
än idag.
Ja, då är det nog så att en kille kan va,
alldeles åt skogen för bra.
  

Kommentarer
Postat av: marre

vi kan gå ner tillsammans haha:D

2008-09-10 @ 22:00:53
URL: http://marrree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0