SNART FREDAG

Ååh, vad jag längtar till imorgon! Firmafest. :) Se på Nanne Grönvall på rondo tillsammans med "gubbarna" på jobbet. Hur sköna människor som helst.

Ska träffa Henrik snart och plugga igen, skrev precis ut gamla tentor - SJUKT svåra. Tror inte att jag kan en enda av fågorna utantill. =/ -blir till att plugga ordentligt i helgen. Måste klara minst 50 % för G, 75 % för VG. Rätt skönt att man inte kan få MVG faktiskt, lite mindre stress i alla fall. Klar med instuderingsfrågorna till slut! Dom var en aning lättare än tentafrågorna.




Har lite dåligt samvete för hur jag har varit mot mina vänner den senaste tiden; har knappt hunnit med någon. Det har varit så mycket stress i huvudet, och tankar kring skolan, den kommande flytten och jobbet (har ju börjat jobba varje dag nu). Har behövt tid för mig själv också, behöver nog fortfarande det en del.

Skönt att veta att dom ändå alltid är där för mig. Jag har dom bästa vännerna i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0