NOBODY WITHOUT YOU

Fick ett SMS från Adde idag, han hade klarat sig i alla fall. :) Var verkligen orolig inatt! Så skönt att han klarade sig hem och är men min syster idag. Mina vänner var jättegulliga och pratade med mig igår med. Martina skickade världens sötaste SMS - tack för att ni bryr er när jag är orolig.

Ska till Marie om typ fem minuter, det blir en mysig middag i deras cirkustält tror jag. Malin väntar redan på mig där.

Blev extremt rädd förut; det var världens största spindel i vår källare/undervåning! Det värsta är att jag själv har skapat mig en fobi för spindlar. När jag var mindre (typ 8 - 10 någonting) hade jag inget emot dom, jag kunde till och med hålla den största av spindlar och släppa ut den utanför huset om det fanns någon här inne.
Sedan kom jag i fjortisperioden (när jag 13 -14) och då var alla mina kompisar rädda för spindlar, så då blev jag naturligtvis också "rädd". Sedan antar jag att jag har inbillat mig mer och mer att dom verkligen är äckliga - och idag blir jag helt paralyserad när jag ser dom. Jag började faktiskt nästan gråta :$ - var helt instängd i ett rum och spindeln stog utanför. Började kasta grejer på den, men den bara ryckte till - och sprang iväg så där onaturligt som spindlar gör med alla sina åtta ben.

Det absolut värsta är att jag läste i GP idag att Svarta Änkan har kommit till Sverige! Jag hoppas verkligen att jag slipper att någonsin se en sån!





SANNA NIELSEN - NOBODY WITHOUT YOU

Nobody without you,
but the wreck of a broken heart.
Nobody wihtout you,
just a cry in the desert

Do you think of me?
Do you care for me?
would you die for me,
like I'd die for you?

Nobody without you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0