INGEN PETER

Gick in på peters hemsida, och helt plötsligt ska han inte alls prata ikväll. =/ Hade ju sett fram mot det. Happ, så det blir haltas igen. Jocke skulle inte med, får se om Martina är på. Min exgranne, och snart igen blivande granne, skulle kanske komma bort på ett glas med. :) Kicki. Blir nog en mysig kväll känns det som.

Har ÄNTLIGEN fått tag på "no women no cry" utan live-version. Så irriterande när man har fått en låt på hjärnan och sedan inte kan lyssna på originalversionen (eller är live-versionen original kanske?). Min dator är seeeg, fast att Adde har fixat den. Måste fixa en stationär snart.

Har tagit min andra dusch idag precis, skönt. :) Ska ut till mina katter snart. Känner för att gosa med dom. Hoppas att Freud blir könsmogen snart, vill ha kattbebisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0