FÖRKYLD

Alla är verkligen förkylda nu, inklusive mig. Tror att jag blev smittad av Marcus på 50-årskalaset. Sedan har Martina och Malin blivit sjuka av mig. Känns lite dumt. Som tur är känner jag fortfarande smaken, ska på vinkväll ikväll hos Malin. Det ska bli mysigt.

Igår var jag på Haltas med Malin, Martina och Martinas ex. Det var trevligt ett tag, sedan började jag bråka med exet; tycker att han beter sig som ett svin mot Martina. Vet dock hur lätt det är att förbise det när man är kär eller bryr sig mycket om någon. Tror att jag hade gjort samma sak om det hade varit samma omständigheter. Det är så mycket lättare att se allt klart som utomstående.

Pappa har fixat en lägenhet nu, tror att jag flyttar in antingen första november eller första oktober. Beror på hur seg den förra hyresgästen är på att flytta alla sina grejer. Ska bli så skönt att ha sitt eget igen. Ska inreda världens mysigaste lägenhet!

Pratar med Olles kompis i telefon nu, han försöker hjälpa mig med mitt 3-abonnemang. Vill ha en ny telefon och ringer ändå sjukt mycket med min mobil redan. Men det blir så krångligt, måste vänta till april innan jag kan förnya abonnemanget. Och så står inte abonnemanget på mig heller.

Börjar 15 idag och går till 19. Ska bli mysigt med fikor på rasterna. Gillar dock handels bättre än JMG. Tur att vi ska vara där mest.






MELANIE C - I TURN TO YOU
When the world is darker than I can understand.
When nothing turns out the way planned.
When the sky turns grey and there's no end inside.
When I can't sleep through the lonely night.

I turn to you, like a flower leaning towards the sun.
I turn to you, 'cause you're the only one -
who can turn me around, when I'm upside down.
I turn to you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0