EVERY BREATH YOU TAKE

Kom precis hem. Har varit både en rolig och en hemsk kväll.

Lektionerna var helt okej idag, vi har ju den bästa läraren någonsin, så det är alltid intressant. Sedan skulle vi ta ett glas vin allihopa (Jag, Henrik, Sebastian och Thomas), men av någon anledning hade alla utom jag och Henrik tagit bilen - så jag och han drog själva till PC. Satt där tills klockan plötsligt blev åtta  (tre timmar). Sedan kom Adde förbi med sina kompisar. Jag och Henrik satt lite längre - till tio, sedan skulle han på pokerkväll.

Funderade först på att åka vidare efter till Kungsbacka till Malin efter att H hade dragit, sedan på att åka till Martina och även på att ringa någon killkompis. Kom fram till att jag ville ha lite godis, så bad Adde följa med till 7eleven. Märkte då (som tur är) att han var skitpackad. Tvingade i honom en Mezzaluna, men det hjälpte inte, för han spydde sen ändå. Fick inte ringa en taxi för honom -han hade inga pengar - så jag ringde pappa, som lovade att betala en taxi till honom (det är ju ändå min systers pojkvän). Lyckades  få in honom i taxin med mig, men när vi kommit till början av Södra Vägen så började Adde att spy, så vi fick inte åka längre. Var tvungen att hämta ut pengar (taxichauffören tog inte mitt kort), och Adde fick stanna och vänta. När vi kom tillbaka var han borta, och har inte fått tag på honom på hela kvällen/natten. Om det har hänt honom någonting kommer jag aldrig att förlåta mig själv.




POLICE - EVERY BREATH YOU TAKE

Every breath you take,
and every move you make.
Every bond you break,
every step you take - I'll be watching you .
Every single day, and every word you say.
Every game you play, every night you stay - I'll be watching you.



Oh, can't you see, you belong to me.
How my poor heart aches,
with every step you take.
Every move you make, every value you break.

Every smile you fake, every claim you stake I'll be watching you .
Since you've been gone, I've been lost without a trace.
I dream at night,
I can only see your face.
I look around, but it's you I can't replace.
I feel so cold, and I long for your embrace.
I keep crying baby, baby, please.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0