ALLERGIN

Usch, vad det är jobbigt att vara allergisk mot sin hund. =/ Nyser säkert 10 gånger bara i bilen in till jobbet, och sedan blir det täppt i näsan och djupa hostningar när jag väl kommer in på kontoret. Hoppas att jag bildar antikroppar snart.

Ska jobba rätt länge idag, sedan plugga. Går inte i skolan förrän imorgon i alla fall. Bestämde mig för att börja idag med mitt dietprogram istället. Det har gått bra hittills. Halv nio på morgonen, har bestämt mig för att börja med att inte äta något sött. Ska börja träna också, kanske gå på något pass idag på Friskis eller Sats. Vore bra att börja röra på sig lite grann.


Lyssnade på  Peters radio igår med (
http://www.soundsgreat.se) -äntligen funkar den på min dator! Dom hade lyssnarrekord i förrgår, hur kul som helst! Dom har lätt dom skönaste prat-programmen; björnbröder och nattsnack. Möjligtvis kan Adam Allsing och Gry ha en chans att bli lika bra. :)
Ikväll ska Peter prata mellan 19 - 20. Ska bli mysigt att lyssna på.


  
USHER - MOVING MOUNTAINS
My stock is down and out, I used to be worth my weight in gold
That was before a great depression kicked in and rocked us
And that was before the hurricane came in and stopped us
I told you to leave, but you lied to me
When you said that, "baby no worries I promise to get us back".

[ .  .  . ]

Got to move this mountain.
It's like moving mountains... hey
But I keep climbing and hoping things would change
And the sky turns gray, and the water from the rain washes progress away
It's like moving mountains...
It's like moving mountains...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0