WOULD YOU CAPTURE, OR JUST LET IT SLIP?

Sista dagen innan tentan nu. Är nästan klar med packningen, lägenheten är min idag. :) Bara målning först, lär väl ta ca en vecka tror jag. Dom börjar spackla taket idag.

Var och tittade på lägenheten för en halvtimma sedan. Fick en chock först - den var SJUKT mycket mindre än min förra! Två kvadratmeter, från 27 till 25. Det är rätt stor skillnad.
Dock var badrummet underbart! Två speglar, jättesnyggt kakel och ny duschvägg. Han som bodde i lägenheten innan använde den knappt, så kylskåp och kyl/frys är NYTT!
:)

Ska lägga in parkett också, och så fick jag välja färger till ommålning (gräddvitt). Har överskottsenergi, det ska bli så härligt att komma hemifrån!

Henrik kommer in till stan snart för att plugga med mig, vi ska förhöra varandra på det sista och titta lite på Scrubs. Ååh, vad jag längtar till jag flyttar!!!




Look, if you had one shot, one opportunity
To seize everything you ever wanted, one moment
Would you capture it, or just let it slip?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0