SNART TENTA

Kan inte tänka på mycket annat än tentan nu. Lördag. Tre dagar kvar.

Desperate kom ut igår! Världens överaskning, hade inte haft någon aning om att det ens skulle bli någon mer säsong. :) Så kasst som den förra slutade så hoppades jag nästan det. Men blev positivt överaskad; det var sjukt bra! Nya problem och nya händelser. Kändes lite som att dom förra säsongerna bara gick runt. Typ som uppföljare på filmer som handlar om ungefär samma sak.
Prison break igår - grymt bra! Blev bara väldigt besviken på uppehållet i GG. =/ . Kanske lika bra med tanke på att jag behöver plugga iofs. Nästa vecka -- tre serier!

Snart flyttar jag. Hyresgästen innan är garanterat ute på torsdag, tittar på lägenheten i helgen och bestämmer färger på väggar och så. Ska bli hur kul som helst! Har packat en hel del nu med.


SÄLEN BLIR AV!!! :)


Packade ner alla Andreas sista saker igår, det var väldigt jobbigt. Blev nästan en hel flyttkartong. Hittade ett fotoalbum från när vi bodde i lägenheten också. Grymt hemskt - alla bilder på när han kelar med katterna, och när vi tog jättefina bilder i vintras. Någon gång blir jag väl lycklig av att tänka på dom minnena för hoppningsvis. Vad som inte dödar härdar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0