MUST HAVE BEEN LOVE

Har varit på dåligt humör idag och igår. Inte PMS. Gårdagen var hemsk; började med att jag missade spårvagnen med en sekund (bokstavligt), sen visade det sig att vi ska ha dom värsta föreläsarna i historien under hela moment 2(!), därefter gick min mobil sönder - och eftersom jag får alla engångskoder till det simkortet, och ingen annan telefon fungerar med samma simkort (3G) så kunde jag inte flytta pengar mellan mina bankkonton, och därmed heller inte köpa kursböckerna. Fick åka in till stan idag istället och göra det. Idag visade det sig att dagens PB-avsnitt är inställt, och sedan tog mammas och pappas hund min sminkväska och började dregla ner allt smink.

Vill så gärna bort nu!! HATAR hunden som tar mina grejer hela tiden. Hoppas att den dör!



Ringde Andreas igår och bad honom hämta sina saker. Det kändes verkligen konstigt. "Hej, vad gör du?" "Är hemma" "Okej, kan du hämta dina grejer, behöver bli av med dom eftersom jag flyttar snart" "Okej, slår en signal i veckan - hejdå"

Kort, koncist, känslolöst. Hemskt. Saknar oss. Det gör ont.



ROXETTE - IT MUST HAVE BEEN LOVE
Touch me now,
I close my eyes - and dream away
It must have been love, but it's over now.
It must have been good, but I lost it somehow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0