FOREVER YOUNG

Har varit underbart att flytta.
Känns så skönt att ta hand om sig själv igen, och helt själv den här gången. Har underbara grannar, världens bästa katter och en helt okej inredning.
Dagarna bara flyter på, och det känns till och med intressant att plugga nu.
Av någon anledning gör höstmörkret mig verkligen glad, det är hög mysfaktor och jag känner redan julstämningen.
Ska julpynta mycket i år! :)

Har precis köpt ny säng med - HELT underbar!
Missade GG och DHW igår, Kristoffers internet var paj av någon anledning, och har själv inte fått mitt modem hemskickat än. PB kommer inte den här veckan - hur segt som helst! :( Har verkligen längtat. Henrik har fått mig att börja kolla på Heroes också, har precis blivit klar med andra säsongen. Serien är rätt förutsägbar, men det är snygga skådespelare och mycket intriger - så tror att jag ska fortsätta följa den.




Andreas ringde mig i helgen och bad om ursäkt för att han har varit så kall mot mig. Skönt att höra en ursäkt, men av någon anledning blev jag inte speciellt glad. Han har tvingat mig att stänga ute honom så mycket jag kan, och jag vet inte om jag vill släppa in honom igen. Vill vara helt själv nu, bara bry mig om mig själv och ta hand om mig själv. Tror att jag behöver det.

Har verkligen börjat trivas med mitt liv igen.


Let us die young or let us live forever

Kommentarer
Postat av: marre

<3 saknar dej!

2008-10-29 @ 13:17:55
URL: http://marrree.blogg.se/
Postat av: marre

jaa det gör jag gärna:)måste ju se din lägenhet :D<3

2008-10-29 @ 13:37:48
URL: http://marrree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0