VILSE

Vet inte hur jag ska känna eller göra. Ska träffa Andreas idag, drömde om honom hela natten. Så konstigt, innan vi gjorde slut så kände jag att förhållandet var hemskt; vi är så olika på att visa känslor och ställa upp för varandra, beter oss på olika sätt. Mådde dåligt större delen av förhållandet, det kändes aldrig som att han var riktigt kär i mig - vet inte om han var det heller egentligen. Men efter att det tog slut, och jag fick reda på att han tappat känslorna för mig sedan några veckor tillbaka, känns det dock annorlunda. När man får tid att tänka över allting och fundera kring bra stunder känns det som att vi släppte någonting jättestarkt. Vi var ändå tillsammans i mer än ett år och bodde tillsammans under ett halvår. Gick igenom sjukt mycket tillsammans. Saknar honom så att det gör ont i hela kroppen.

Han gjorde mig så besviken också, nu efter att vi har gjort slut. En tjej han nyligen hade träffat flörtade med honom på facebook, och han flörtade tillbaka på ett sätt som verkligen inte är typiskt honom. Därför kändes det som att båda hade intresse för varandra - så jag ringde honom och pratade lite om henne. När vi gjorde slut bad jag honom att slippa se honom med en annan tjej någon gång, jag älskar ju honom fortfarande. Han lovade mig. och efter att jag ringde och pratade med honom om tjejen som flörtade lovade han att ta det lugn ett tag - så att vi kan komma över varandra ordentligt innan vi träffar en massa nya människor offentligt. Självklart inser jag att han får träffa vem han vill, det gjorde bara så ont att se honom flörta så öppet på facebook bara någon vecka efter att vi gjorde slut. I förrgår hade tjejen som han flörtade med lagt upp bilder på när dom strulade på en fest... det känns bara så respektlöst. Kanske är det jag som är elak när jag känner så här?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Linda, du är inte alls elak när du känner så. Det är han som gör fel. Och att han gör det så öppet på facebook visar väl bara att han antingen vill få dig avis eller sårad.. tyärr.

2008-08-14 @ 18:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0