TIDIG MORGON

Tidig morgon nu; 6. Var på restaurang igår med Malin, Björn och Elias. Vi drack lite vin och Malin blev fullare än jag någonsin sett henne. :) . Vi ska förmodligen till Mölnlycke idag för att umgås med Caroline och några från min förra skola. Kan bli roligt.

Ska jobba idag och träffa Sasa på morgonen; börjar först på måndag (fick reda på att jag kom in på skolan igår) men kan vara bra att veta vart det ligger osv. Fick schemat idag också, vi går i skolan nästan varje dag. Usch. Men kan vara mysigt med luncher på stan och sådär ändå.

kul att jag och Malin har börjat umgås igen nu det senaste, har varit ett långt uppehåll när vi har varit på ganska olika ställen i livet. Nu känns det lite som om vi har växt ihop igen. Många minnen ihop. :)

Jag är så sjukt sugen på sushi. Får bli jobblunchen idag. Jättebra ställe dom har öppnat mitt i nordstan; fräscht, gott och mysigt.

Har gått bra med vår hund nu det senaste med. Familjen skaffade hund medan jag hade flyttat hemifrån - är allergisk. Så nu när jag flyttade hem (tillfälligt!) har det varit lite kämpigt. Det senaste har det dock funkat bra. Vill verkligen ha en egen liten hund sen, hoppas att jag tål pudel eller Bichon Frisé. En liten, ullig hund ska det vara i alla fall.

Kräftskiva imorgon



SANNA NIELSEN - EMPTY ROOM
Sitting here alone with my memories,
Staring at a picture of you and me.
They say I look fine, but if walls could talk
They'd tell you all about how much I break apart.
I think we we were right but we did it wrong,
every since you left me I just can't go on.
No I can't even read the news today -
‘cause everything reminds me of yesterday.

Empty room,
Empty heart.
Since you've been gone
I must move on
Empty room

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0