MORGON

Sitter på jobbet nu. Arbetar hos mamma och pappa och sköter stansning och sortering av fakturor. Ganska kul, men tyvärr har jag bara arbetstid ett par timmar i veckan. Personalen är skön också, det är bara 6 anställda - medräknat mina föräldrar (ej räknat mig).

Denna morgon hände något udda - eller mitt i natten snarare. Vaknade av att det killade på kroppen, ungefär som när en fluga kryper på en. Försökte förtränga det, det är inte ovanligt (för mig i alla fall) att man inbillar sig att något kryper på ens kropp. Kliade till i alla fall - och helt plötsligt stack det till på rumpan! En geting hade krupit in under mitt täcke och gått runt på min rumpa, och slutligen stuckit mig när jag försökte klia bort den. Det gjorde ganska ont, och har faktiskt fortfarande rätt ont i rumpan när jag sitter på kontorsstolen.

Belize, min katt (75 % perser 25 % norsk skogskatt), rymde två gånger igår. Inte jättekul med tanke på att hon löper och jag planerar att para henne med min andra katt Freud (helig birma - med på bilden från igår). Hoppas att grannkatterna är kastrerade! Var hur orolig som helst i natt, hon andra gången på kvällen och kom inte tillbaka förrän i morse. Världens skönaste när jag hörde henne mjaua vid nio på morgonen. :)

Kommentarer
Postat av: marre

Linda, var e du? hardu inte hittat din mobil än? du har ju inte mitt nummer - 0735218680! Vi ska ju va i stan vid 3:P

2008-08-15 @ 13:22:29
URL: http://marrree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0