MORGON

Har precis vaknat, 16:40. Martina väckte mig! Så skönt att sova ut -äntligen. Ska på en avskedsfest för en av mina gamla klasskamrater vid nio. Ska tydligen vara massa folk där, så hoppas att det inte blir för fullt med människor bara.

Ska hoppa in i duschen nu och komma på vad jag ska ha för mig idag. Känns som om mitt nya liv har börjat i och med vad jag bestämde igår! Skönt.

Något som borde införas: högre pant på flaskor och burkar - så att man tjänar mer på att panta och gynna miljön.




LINDA BENGTZING - JAG LJUGER SÅ BRA
Jag har bytt lås på hjärtats alla dörrar,
sagt upp ditt hyreskontrakt.
Och talat om för alla mina vänner
att sista kortet är lagt

Oh, går du omkring och tror jag är förtvivlad,
och bara tänker på dig?
Och ångrar mig, hah, det kan du glömma.
Om du vill veta om jag har slutat drömma,
och sover lugnt i min säng;
oh, jag önskar du var här nu så att du kunde se:
jag överlever utan dig.

Jag kan klara mig själv, kan gå ut varje kväll,
komma hem när jag vill.
Se en skräckfilm och sen kan jag somna igen,
Utan dig tätt intill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0