DU

Jag saknar dig jättemycket. Har nog inte förstått hur mycket du har betytt för mig innan, du har bara funnits där. Lite som en back-up. Inser att jag nog tycker om dig mer än vad jag har vågat inse tidigare. Hoppas att vi kommer att hitta varandra någon gång. Egentligen har vi inte umgåtts så mycket, men du har alltid funnits där och stöttat mig, och du känner mig innan och utan -nästan bättre än någon annan.
Någonstans i bakhuvudet har jag alltid fantiserat om att det ska bli vi i framtiden, fast kanske inte speciellt seriöst. Jag tänker på vår resa nu. Så många låtar det finns som jag asocierar till dig. Ska nog lyssna på någon av dem snart. Kanske "my love" av Justin Timberlake. Tror att det blir den.


Kräftskivan igår var mysig, men Marcus och hans familj kom aldrig. =/ . Lite synd. Björn var dock där, sjukt konstigt egentligen, men det blev bra. Björn, jag, Caroline och Malin. Jag och Malin fikade idag med, känns mysigt att umgås med henne igen, hon är en sån vän som alltid finns där och alltid kommer att finnas där för sina vänner. En sann vän. :) Börjar skolan imorgon, ska möta Sasa (hoppas jag) vid halv fyra nån gång. Går 16 - 18 imorgon. Lagom starttider.


 
JUSTIN TIMBERLAKE - MY LOVE
Because, I can see us holding hands,
walking on the beach, our toes in the sand.
I can see us on the country side,
sitting in the grass laying side by side.
You can be my baby.
Let me make you my lady.
Girl you amaze me,
ain't gotta do nothin crazy.
See all I want you to do is be my love 

-So don't give away...
My love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0