ÄNTLIGEN

Har äntligen fått tag på Peter, och han är (eller verkar i alla fall) inte sur på mig. :) vet nite varför han skulle vara sur egentligen, men han har inte svarat på sms, klickat mig i telefon och ignorerat mig på MSN. Upptagen människa, eller så har han haft någon anledning till att inte prata med mig. Saknar honom något enormt, och hoppas att vi syns snart. Malin lovade att följa med mig till Stockholm. Min Peter.

Var på Haltas igår, inte ovanligt längre. Träffade två av Andreas vänner där, det kändes konstigt men dom var väldigt stöttande och gulliga mot mig. Umgicks med Martina, Malin, Joakim, Peter och Daniel på krogen, jättemysigt. :) Kräftskiva idag med, ska bli jättekul och väldigt väldigt gott. Marcus och hans familj kommer dock inte. =/ Synd, brukar vara mysigt med "reunion" sedan midsommar. Björn skulle komma bort i alla fall verkar det som. Undrar hur det blir med tanke på att hans ex kommer att vara där.

Ringde Andreas igår, eftersom jag träffade hans kompisar. Han var jättedryg och sa att han måste vara sällskaplig med Johanna... det gör ont. Men antar att det kanske blir lättare att gå vidare ju mer jag inser att han är borta för gott.




NOMY - CRUCIFIED BY LOVE
It turned out you are no longer mine,
without a wisper and without a sign.

Nail me, nail me to the cross.
Oh baby, fail me, fail me -just for us.

Haunt me, haunt me in my dreams.
Oh baby thrill me, kill me sins redeem.

I'm sorry for the time, you're still one of a few.
I'm sorry you were mine.
I'm crucified by you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0