5 DAGAR KVAR

Har haft ångest över hur jag ska göra hela helgen, fram tills idag. Internet har varit paj - men eftersom jag lyckades få igång min bärbara dator  (innan den pajade totalt) fick jag fram att kursen på GU börjar först på fredag, det innebär att jag förmodligen kommer att hinna komma in där innan kursstart. Så skippar Karlstad imorgon och tar det lugnt mina sista 5 lediga dagar nu.

Adde, Malins (systers) pojkvän fixade min dator idag! :) Har Windows Media Center nu, och datorn funkar hur bra som helst. Har känt mig tom utan den. =/ Imorgon ska han hjälpa mig att installera vissa extra programvaror, typ office och sånt. Har skivorna hemma, men bättre att installera när någon kunnig är i närheten.

Har träffat Malin idag också, vi har haft det mysigt. Ätit massa onyttigt och tittat på "Barnhemmet". En ny spansk "rysare" - som jag mer skulle definiera som thriller. Jag var den enda som tyckte att filmen var bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0