PLUGG PLUGG PLUGG

Ska snart börja på det tredje kompendiet nu; jämlikhet mellan kön och etnicitet. Dom är rätt intressanta faktiskt, men det är så svårt att få in vem som tycker vad och sådär. Hoppas att det går bra på seminariet imorgon i alla fall.



Pratade med Andreas i telefon igår, måste vara första gången på typ tre veckor. Det kändes verkligen konstigt; konstigt att tänka sig att vi var tillsammans, att han älskade mig och att jag älskade honom. Vi är så olika, och ändå har vi så många minnen tillsammans. Det är dom som är svårast att släppa. Nästan vad jag än gör får mig att tänka "sist jag gjorde det här så var jag tillsammans med Andreas fortfarande". Undrar om det någonsin kommer att komma någon gång då jag redan har gjort allting utan honom.




Imorgon blir lägenheten min, då ska dom börja renovera. :) Funderar på att ha moln målade i taket, vore mysigt. Eller kanske en stjärnhimmel? Vill ha något speciellt och vackert. Är nästan 100 på att jag ska ha gräddvita väggar i alla fall. Fick två speglar idag till lägenheten av en hyresgäst på Götabergsgatan. Hur gulligt som helst. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0